zondag 23 november 2008

Een Award!


Dit zijn de regels:
1. de winner may put the logo on their blog
2. put a link to the person who sent you the award
3. nominate 5 blogs for the award

Jahoeee, ik heb een award ontvangen!!!
Daar ben ik helemaal van ondersteboven, Lilian heeft hem aan mij gegeven. Ik heb de award wel op haar blog gezien en dat ze hem ook weer doorgaf, maar ik wist helemaal niet dat ze mij bedoelde!
Nou dit is mijn eerste award -ooit- dus ik zal het niet snel vergeten!
Nu mag ik deze aan 5 anderen doorgeven.
Dat zijn de volgende bloggers:
Lianne
Reginne
Melanie
Dagmar
Godelieve's blog nomineer ik omdat ik daar regelmatig ga kijken voor inspiratie en ideeën

3 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

GEFELICITEERD meis.

vr.gr. Lilian

Godelieve zei

Gefeliciteerd met je award, en dank je wel :)

Anoniem zei

dank je wel voor mijn award maar weet niet hoe ik het moet doen, svp uitleg.
en we lopen elkaar steeds mis om mijn blog te bewerken, komt ik werk in de horeca en dus vooral 's avonds en 's nachts online. overdag meestal alleen even snel voor ik naar mijn werk ga.
groetjes
Dagmar